Termeni si conditii

MOBLED.RO este denumirea comercială al SMART EGO PADACRIS SRL, având sediul social în Galati, Str. Lozoveni, nr.232, Corp 1, Camera 2, cu număr de ordine în Registrul Comerțului J17/149/2020, cod unic de înregistrare fiscală RO42223016.

 

Considerăm asigurarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental MOBLED, prin urmare vom dedica toate resursele și eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastră în deplină concordanță cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protecția datelor” sau “GDPR”), precum și cu orice altă legislație aplicabilă pe teritoriul Romaniei. Întrucât unul dintre principiile esențiale ale acestui cadrul legal îl reprezintă transparența, am pregătit aceast document prin care dorim să vă informăm despre modul în care colectăm, utilizăm, transferăm și protejăm datele dvs cu caracter personal atunci când interacționați cu noi în legătură cu produsele și serviciile noastre, inclusiv prin site-ul nostru web sau prin aplicațiile disponibile pe telefonul mobil.

 

Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic această Politică de Confidențialitate, pentru a reflecta orice modificări ale modului în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal sau orice modificări ale cerințelor legale. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe website-ul nostru versiunea modificată a Politicii de Confidențialitate, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestei Politici de Confidentialitate.

  

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, S.C. SMART EGO PADACRIS SRL. are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana. 

Scopurile colectarii datelor sunt: reclama, marketing si publicitate precum si servicii de comunicatii electronice. Este necesar sa furnizati datele, acestea fiind necesare pentru comunicarile comerciale, livrarea produselor si emiterea documentelor fiscale. Refuzul dumneavoastra determina imposibilitatea noastra de a va putea livra produsele. 

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor.

MOBLED.RO poate furniza datele dumneavoastră cu caracter personal altor companii cu care se află în relații de parteneriat, dar numai în temeiul unui angajament de confidențialitate din partea acestora, prin care garantează că aceste date sunt păstrate în siguranță și că furnizarea acestor informații personale se face conform legislației în vigoare, după cum urmează: furnizori de servicii de curierat, servicii de bancare, alte companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piață a produselor și serviciilor noastre, imputerniciti ai Altex Romania ce actioneaza in limitele si scopurile stabilite de Altex, conform conditiilor din prezenta Politica.

Pe site-ul nostru web putem stoca și colecta informații in cookie-uri și tehnologii similare, conform Politicii de cookie-uri.

Nu colectăm și nu prelucrăm în alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protecția datelor în categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim să colectăm sau să prelucrăm date ale minorilor care nu au împlinit varsta de 16 ani.

Garantam securitatea si confidentialitatea datelor transmise prin sistemul informatic.

Furnizarea datelor personale nu implica nici o obligatie din partea utilizatorilor, iar acestia pot refuza furnizarea acestor date in orice circumstante si pot solicita oricand stergerea datelor personale din baza de date.

Se vor respecta informatiile confidentiale pe care le-ati furnizat si NU va vinde, NU va inchiria si NU va face barter cu liste de mailing ale clientilor sai.

MOBLED solicita nume, adrese de e-mail, numere de telefon, date de la clientii sai in scopul finalizarii comenzilor cat mai corect si rapid.

Ne rezervam dreptul de a anula comenzile incomplete sau facute fara informatii de baza ca telefon de contact.

Orice schimbare a acestor reguli de confidentialitate vor fi comunicate pe site-ul www.mobled.ro cu cel putin 10 zile inainte de implementarea lor. 

Ca regulă generală, vom stoca datele dvs. cu caracter personal cât timp aveți un cont în platforma MOBLED.RO. Puteți să ne solicitați oricând ștergerea anumitor informații sau închiderea contului și vom da curs acestor solicitări, sub rezerva păstrării anumitor informații inclusiv ulterior închiderii contului, în situațiile în care legislația aplicabilă sau interesele noastre legitime o impun.

  

Ne angajăm să asigurăm securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate, conform standardelor industriei.

Transmisia datelor dvs. cu caracter personal se face folosind algoritmi de criptare de ultimă generație si le stocam pe servere securizate, asigurând in acelasi timp redundanța datelor.

În ciuda măsurilor luate pentru a proteja datele dvs. cu caracter personal, vă atragem atenţia că transmiterea informaţiilor prin Internet, în general, sau prin intermediul altor reţele publice, nu este complet sigură, existând riscul ca datele să fie văzute şi utilizate de către terţe părţi neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilități ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.

Orice incercare de orice natura de modificare a imaginii si informatiilor din prezentul site www.mobled.ro, cu exceptia detinatorului sau legal, fara acordul, da dreptul unilateral si neechivoc ca SMART EGO PADACRIS SRL. sa faca uz de toate prerogativele sale de a se adresa instantelor legal competente pentru sanctionarea acestor fapte.

FACTURARE:

Furnizorul se angajeaza ca, pentru bunurile livrate beneficiarului, sa emita facturi electronice in format “pdf” si sa le transmita prin posta electronica. Adresele de e-mail care vor fi utilizate in cadrul acestui proces sunt:

- din partea clientului: Adresa de mail pe care a fost creat contul clientului

 - din partea furnizorului: comercial@mobled.ro

Livrarea si receptionarea produselor

Partile sunt de acord ca vanzatorul isi indeplineste obligatia de livrare la data la care produsele au fost expediate de la sediul acestuia catre cumparator.

In functie de acordul partilor, livrarea poate avea loc la sediul vanzatorului, la depozitul vanzatorului, la un punct de lucru al vanzatorului sau la sediul ori alta adresa specificata de cumparator. Costurile aferente transportului sunt suportate de cumparator.

In cazul livrarii prin curier, pe nota de transport vanzatorul va mentiona ca si continut „marfa conform factura nr. .....”

Marfurile livrate vor fi insotite de documentele legale de insotire si de calitate, care pot fi: aviz de expeditie, factura, certificat de garantie, declaratie de calitate, precum si orice alte acte necesare conform legii.

In cazul in care livrarea se amana la solicitarea cumparatorului, acesta datoreaza vanzatorului taxa de depozit, in conditiile art. 4.1. din prezentul contract.

Livrarea poate fi amanata de vanzator in unele cazuri, dupa cum urmeaza :

- nerespectarea de catre cumparator a  termenelor si modalitatilor de plata din comanda ferma confirmata;

-  intarzierea livrarii produselor de catre furnizorii vanzatorului. In aceasta situatie, vanzatorul este obligat sa notifice cumparatorului cauza amanarii livrarii si sa precizeze noul termen de livrare.

Produsele se considera receptionate de catre cumparator la data semnarii facturii sau a confirmarii de primire ori notei de transport ori avizului de expeditie a produselor. Prin semnarea prezentului contract, cumparatorul declara ca receptionarea produselor in una din modalitatile de mai sus, reprezinta o recunoastere de catre sine a transmiterii catre vanzator a comenzii cu referire la produsele livrate, precum si o recunoastere a indeplinirii de catre vanzator, intocmai si la timp a obligatiei de livrare. Drept consecinta, cumparatorul declara ca o data cu receptionarea produselor in una din modalitatile de mai sus, recunoaste obligatia corelativa de plata a contravalorii acestora conform facturii fiscale transmisa de vanzator.

Receptia cantitativa a produselor se efectueaza la momentul predarii – primirii acestora de cate un reprezentant al fiecarei parti. In cazul trimiterii produselor prin curier, cumparatorul este obligat sa efectueze receptia cantitativa si calitativa la primirea coletului. 

Cumparatorul poate formula reclamatii de ordin calitativ si cantitativ in termen de 2 zile de la primirea comenzii. Reclamatiile vor fi luate in considerare doar in cazul in care vor fi comunicate in scris cu confirmare de primire si vor fi insotite de fotografii efectuate la data sosirii transportului, fotografii care sa ateste momentul desfacerii coletului si identificarea deficientei reclamate.

În cazul unei plangeri justificate si facute in termen, vanzatorul va opta intre a remedia defectul sau a inlocui produsul.

Daca cumparatorul nu formuleaza reclamatii in termenul de 2 zile de la primirea produselor, acestea se considera aceptate si receptionate calitativ, orice reclamatie ulterioara urmand a fi respinsa.

LIVRAREA SI RECEPTIONAREA PRODUSELOR 

Pentru produsele livrate de catre vanzator la adresa specificata de cumparator prin intermediul serviciului de curierat FAN COURIER, costurile transportului vor fi suportate de catre cumparator dupa cum urmeaza:

a) pentru produsele livrate la un punct de lucru al cumparatorului aflat intr-una dintre localitatile din reteaua FAN COURIER, vanzatorul va factura cumparatorului o valoare variabila in functie de greutate si de localitatea destinatara.

b) pentru produsele livrate la un punct de lucru al cumparatorului aflat in afara retelei FAN COURIER, vanzatorul va factura cumparatorului o valoare variabila in functie de greutate si de localitatea destinatara plus tariful practicat de FAN COURIER calculat in functie de numarul de kilometri de la cel mai apropiat centru FAN COURIER si pana la destinatia solicitata de cumparator

c) pentru rambursarea unui instrument de plata, prestatorul va factura beneficiarului o valoare fixa de 5 RON fara TVA la care se va adauga, daca este cazul, tariful practicat de FAN COURIER in functie de numarul de kilometri de la cel mai apropiat centru FAN COURIER si pana la destinatia solicitata de beneficiar;

Prin localitate aflata in retea FAN COURIER se intelege orice localitate in care compania de curierat FAN COURIER are un punct de lucru stabil.

Norme tehnice. Garantie. 

Daca este cazul, fiecare livrare de produse va fi insotita de documentatia tehnica si instructiunile de utilizare ale fiecarui produs in parte, astfel cum au fost acordate de catre producatorul / furnizorul produsului.

Atunci cand este cazul, punerea in functiune, demonstratiile tehnice si instructajul de folosire a produsului vor fi efectuate numai de catre un reprezentant autorizat al vanzatorului sau, dupa caz, al furnizorului respectivului produs.

Termenul de garantie este acordatin conformitate cu mentiunile din certificatul de garantie emis de producator. Inlauntrul acestui termen, vanzatorul este obligat sa garanteze cumparatorul pentru orice defectiune de fabricatie sau viciu ascuns al fiecarui produs in parte, ca si de evictiune fata de terti.

Garantia nu acopera defectiunile produsului intervenite in termenul de garantie, dar care se datoreaza utilizarii gresite sau neconforme cu destinatia bunului  sau a nerespectarii normelor tehnice ale produsului. 

Pe durata termenului de garantie, orice evaluare a defectiunilor produselor livrate, ca si orice eventuala reparatie sau inlocuire se vor efectua numai in centrele autorizate expres de vanzator sub sanctiunea decaderii din termenul de garantie.

Pentru acordarea garantiei, cumparatorul trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

- Plata integrala a pretului de achizitie, in conformitate cu prevederile prezentului contract;

- Respectarea integrala de catre cumparator a specificatiilor producatorului privind bunul livrat, si anume: (a) respectarea tehnicilor de lucru si a instructiunilor din manualul de utilizare; (b) conditii de transport, de depozitare si protectie conforme; (c) utilizarea exclusiva a pieselor originale ca piese de schimb; (d) reclamarea in scris, in termen de 24 ore de la aparitia acestora, a defectiunilor aparute in perioada de garantie; (e) respectarea dreptului de inspectie a 

Cumparatorul are obligatia de a instiinta in scris vanzatorul despre aparitia defectiunii, in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 24 de ore de la producerea evenimentului. Instiintarea se va realiza in intervalul orar 9,00 – 17,00 in fiecare zi lucratoare. Orice instiintare transmisa dupa ora 17,00 va fi considerata primita in urmatoarea zi lucratoare. 

Stabilirea tipului de garantie acordata (remedierea defectiunii, inlocuire partiala/totala) se va efectua/realiza de catre vanzator ca urmare a evaluarii tipului de defectiune. 

Toate produsele sau piesele inlocuite in garantie trebuie sa ajunga in posesia vanzatorului intr-un interval de 14 zile de la inlocuirea acestora. In acest termen, costul transportului este suportat de vanzator. In caz contrar, cumparatorul va suporta contravaloarea pieselor si a transportului, vanzatorul emitand in 

In cazul in care vanzatorul constata, in urma evaluarii pieselor reclamate de cumparator, ca acestea nu sunt defecte, fiind in stare de functiune conform prescriptiilor tehnice, cumparatorul va suporta cheltuiala efectuata de vanzator cu transportul atat a pieselor defecte cat si a celor cu care acestea au fost inlocuite pentru solutionarea reclamatiei, precum si costul reprezentand pretul de vanzare al acestora din urma.

Daca in urma evaluarii defectiunilor intervenite in perioada garantiei se va constata ca acestea se datoreaza nerespectarii de catre cumparator a conditiilor de acordare a garantiei sau oricarei alte cauze care nu pot fi imputate vanzatorului ca defectiune de fabricatie sau orice alt viciu ascuns, acesta va comunica cumparatorului, costurile aferente repararii/inlocuirii necesare, daca aceasta este posibila. Cumparatorul are posibilitatea de a-i confirma vanzatorului, in termen de maximum 7 zile de la comunicare, daca doreste efectuarea reparatiei/inlocuirii si suportarea costurile aferente. In acest caz, toate cheltuielile legate de deplasarea reprezentantilor vanzatorului pentru efectuarea evaluarii vor fi suportate de catre cumparator. 

Termeni si modificari:

1) schimbarea adreselor de e-mail stabilite pentru trimiterea / primirea facturilor electronice se poate face doar prin e-mail la adresa office@mobled.ro sau prin cerere scrisa 

2) furniozrul se angajeaza sa nu utilizeze alta adresa de e-mail decat cea agreata in prealabil pentru transmiterea facturilor, in caz contrar, facturile trimise nu vor fi recunoscute de catre client;

3) clientul se angajeaza sa nu modifice continutul facturilor transmise de furnizor in format “pdf”;

4) nu se exclude dreptul furnizorului de a emite si de a transmite beneficiarului si facturi in format hartie;

Reamintim faptul ca puteti contacta in orice moment Responsabilul MOBLED.RO prin transmiterea solicitarii dvs prin oricare dintre urmatoarele modalitati:

– prin e-mail la adresa: office@mobled.ro sau

– prin poștă sau curier la adresa: Galati, Str. Lozoveni, nr.232, Corp 1, Camera 2

Telefonic la nr.: 0753 982 987

Pentru mai multe informatii, puteti accesa :

Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE;

Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice;

Ordonanţa urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii;

Legea nr. 148/2000 privind publicitatea;

Legea nr. 158/2008 privind publicitatea inselatoare si publicitatea comparativa;

Ordonanța nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor;

Ordonanța nr. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață;

Legea nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor și a deșeurilor de ambalaje.